Programowanie w ruchu:

Krok po kroku do języka robotów | 6-10 lat

Programowanie w ruchu:

Krok po kroku – procesy i czynności | 6-7 lat

Pierwsza część obejmuje najprostsze, ale kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste,  a także symbolicznego zapisywania i planowania takich ciągów czynności i w końcu odwracania ciągów i zapisywania ich od celu do startu. Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.

Cena 990 zł

Programowanie w ruchu:

Bramy i klucze – kiedy kolejność ma znaczenie | 7-8 lat

Druga część to zadania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania z góry ustalonych zadań do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier i porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.

Cena 990 zł

Programowanie w ruchu:

Tajemne sygnały – znaki i kody | 8-9 lat

Trzecia część skupia się na samodzielnym budowaniu prostych kodów znakowych. Pretekstem są scenariusze i sytuacje takie jak kierowanie postacią przy pomocy zapalania (biały kartonik) lub gaszenia (czarny kartonik) umownych lamp w oknach wieży, do której księżniczka prowadzi rycerza. Dzieci nie tylko poznają kody sygnałowe, ale też  samodzielnie je budują i weryfikują ich skuteczność.

Cena 990 zł

Programowanie w ruchu:

Język robotów – pętle i warunki  | 9-10 lat

Czwarta część obejmuje zadania, które wymagające zaplanowania uniwersalnych poleceń dostosowanych do nieznanych wcześniej okoliczności. Dzieci zaplanują ruch robota-odkurzacza, który odkurzy pomieszczenie o nieznanych wymiarach. Do tego będą potrzebne nowe komendy i znaki, które uczniowie stopniowo sami odkryją – pętle i warunki.

Cena 990 zł

Złapmy lwa – japońskie szachy dla najmłodszych | 5-10 lat

„Złapmy lwa!” to wyjątkowy zestaw pomocy dydaktycznych rozwijających myślenie logiczne i strategiczne najmłodszych uczniów. Zestaw opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”).

Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: czterech figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy o wymiarach trzy na cztery pola.

Gra spełnia wymogi podstawy programowej w zakresie nauki programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym.

Cena 1290 zł