Programowanie w ruchu:
Krok po kroku do języka robotów | 6-10 lat
Zestaw obejmuje 4 części: Krok po kroku. Procesy i czynności, Bramy i klucze. Kiedy kolejność ma znaczenie, Tajemne znaki. Znaki i kody, Język robotów. Pętle i warunki.
Zestaw zawiera komplet materiałów dla 25-dzieci do prowadzenia zajęć przez 3 lata edukacyjne:
- 205 trwałych, kartonowych elementów do budowania labiryntów i układania instrukcji, przeznaczone do wykorzystania na dywanie klasowym
- 336 znaków do wykorzystania w zabawach ruchowych
- 32 wzory kart pracy, karty postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikaty i odznaki
- 32 ćwiczeń interaktywnych do wykorzystania na tablicy multimedialnej
- 120 scenariuszy zajęć z poradnikiem metodycznym
W prezencie:
- mata interaktywna do kodowania 90x80 cm
- mata do budowania instrukcji 250x250 cm
Cena 3180 zł

Programowanie w ruchu:
Krok po kroku – procesy i czynności | 6-7 lat
Cena 990 zł

Programowanie w ruchu:
Bramy i klucze – kiedy kolejność ma znaczenie | 7-8 lat
Cena 990 zł

Programowanie w ruchu:
Tajemne sygnały – znaki i kody | 8-9 lat
Cena 990 zł

Programowanie w ruchu:
Język robotów – pętle i warunki | 9-10 lat
Cena 990 zł

Złapmy lwa – japońskie szachy dla najmłodszych | 5-10 lat
„Złapmy lwa!” to wyjątkowy zestaw pomocy dydaktycznych rozwijających myślenie logiczne i strategiczne najmłodszych uczniów. Zestaw opiera się na japońskiej grze Dōbutsu shogi (dosł. „zwierzątkowe szachy”).
Gra zachowuje wszystkie walory logiki i strategii znanej z europejskich szachów sprowadzając je jednak do niezbędnego minimum: czterech figur-zwierzątek dla każdego z dwóch graczy i małej planszy o wymiarach trzy na cztery pola.
Gra spełnia wymogi podstawy programowej w zakresie nauki programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym.
Cena 1290 zł
